5 Langkah Reiki Amalan Penyembuhan yang bertindak sebagai penggiat Segera

5 Langkah Reiki Amalan Penyembuhan yang bertindak sebagai penggiat Segera

Seperti kebanyakan anda pada mulanya, saya juga mendapati ia agak sukar untuk mempercayai bahawa penyembuhan reiki boleh menawarkan penyelesaian untuk beberapa penyakit moden seperti tekanan, ketegangan dan kehilangan tidur.

Kepercayaan saya wujud hanya selepas saya menjadi reiki yang menguasai diri saya. Hari ini saya boleh berkata dengan yakin bahawa ia sememangnya menyediakan ubat untuk beberapa masalah. Malah bagi sesetengah penyakit seperti, ubat-ubatan konvensional telah gagal untuk memberikan penyelesaian.

Dalam baik zaman dahulu tekanan dan ketegangan telah benar-benar pernah berlaku. Kadar hidup adalah lebih perlahan dan tiada siapa yang digunakan untuk bimbang tentang mendapatkan lewat untuk bekerja atau dibatalkan dalam lalu lintas.

Isu di sini bukan sahaja lewat untuk kerja atau mendapat diadakan dalam lalu lintas. Isunya ialah tahap tenaga kita semakin menurun. Isunya ialah sikap yang positif terhadap kehidupan semakin terjejas.

Penyembuhan Reiki menyebabkan tenaga negatif kepada pecah. Apabila digunakan teknik penyembuhan reiki mengenakan bahagian-bahagian yang terjejas badan kita dengan tenaga positif. Ia pada dasarnya meningkatkan tahap getaran medan tenaga di dalam dan sekitar bahagian badan fizikal di mana pemikiran negatif dan perasaan wujud.

Dalam artikel ini saya akan berkongsi satu teknik penyembuhan seperti yang bertindak sebagai penggiat serta-merta. Ia membantu menambah tahap tenaga yang berkurangan akibat keletihan dalam badan kita.

Bagi saya ia berfungsi terbaik apabila saya mengamalkan pada waktu malam untuk berehat dan bersantai. Ikut arahan mudah untuk menyemak untuk diri sendiri

1. Duduk atau baring di tempat yang selesa dan berehat.

2. Letakkan satu tangan lebih Plexus Solar anda (ketiga) Chakra.

3. Letakkan tangan yang satu lagi berada di bawah bangunan, menyentuh perut anda.

4. Hanya berehat tangan dan jari anda bersama-sama. Pejamkan mata anda dan biarkan mata hatinya fikiran atau berehat. Tidak membuat apa-apa usaha khas untuk memberi tumpuan fikiran anda pada apa-apa. Hanya melepaskan dan membiarkan proses pemikiran mengambil kursus sendiri.

5. Ikuti dalam kedudukan ini selama kira-kira 15 minit.

Jika dilakukan secara sistematik amalan ini adalah terikat untuk membuat anda berasa bertenaga dan segar.

Teknik penyembuhan Reiki hilang straightens dan menyembuhkan laluan tenaga dengan itu memastikan bahawa tenaga kehidupan mengalir dengan cara yang sihat dan semula jadi dalam badan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar