Bagaimana Hendak Menjadi Lebih Tinggi - A Beberapa Cara Asli untuk Buat

Bagaimana Hendak Menjadi Lebih Tinggi - A Beberapa Cara Asli untuk Buat

Adakah anda kadang-kadang ingin anda boleh menjadi lebih tinggi hanya dengan beberapa inci? Baik anda tidak keseorangan. Beribu-ribu orang mahu menjadi tinggi - mereka tidak berpuas hati bagaimana mereka melihat dan mahu mengubahnya. Orang yang lebih tinggi dilihat sebagai lebih menarik dari jantina yang berlawanan dan lebih yakin juga.

Terdapat beberapa cara semula jadi untuk menjadi lebih tinggi yang bermakna tidak ada keperluan untuk pil mahal, kasut palsu atau pergi di bawah pisau pembedahan. Walau bagaimanapun, ia mengambil masa tetapi ia boleh dilakukan dan umur anda tidak boleh menjadi penghalang untuk ini. Sekarang kita akan melihat dengan lebih dekat pada dua kaedah untuk membantu anda meningkatkan ketinggian anda; ingat ini mengambil masa tetapi pada akhirnya ia berbaloi.

Jika anda ingin meningkatkan ketinggian anda, diet yang seimbang baik dan makan makanan yang betul adalah sangat penting, kerana anda perlu makan makanan yang kaya vitamin yang mengandungi protein, kalsium dan asid. Ini adalah penting untuk meningkatkan dan merangsang pertumbuhan yang anda mahu untuk mendapatkan walaupun ia adalah hanya beberapa inci.

Berenang setiap hari. Ini adalah latihan terbaik regangan yang anda boleh lakukan untuk badan anda. Tthis menjadikan otot dan seluruh badan anda lebih kuat. Cuba untuk berenang sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari tetapi tidak ada keperluan untuk bergerak dengan pantas - hanya ingat untuk melakukan ini setiap hari. Dengan masa ini akan meningkatkan kedudukan anda dan anda akan menghasilkan lebih banyak hormon pertumbuhan (GH) yang membantu anda untuk meningkatkan ketinggian anda dengan beberapa inci.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar