Apa yang perlu Adakah Jika Anda menguncup H1N1 Selesema Babi

Apa yang perlu Adakah Jika Anda menguncup H1N1 Selesema Babi

Jika doktor anda mengatakan anda telah dijangkiti selesema babi H1N1, apa yang anda lakukan? Kemungkinan besar dia akan memberikan anda satu preskripsi untuk Tamiflu. Walau bagaimanapun, anda boleh melawan selesema babi dengan semua semula jadi, masa diuji, pejuang selesema terbukti, Gelsemium dan Bryonia. Kedua-dua ini telah digunakan pada tahun 1918 untuk melawan wabak selesema, dan kedua-dua menyelamatkan nyawa yang tidak terkira banyaknya.

Sudah tentu anda perlu untuk berunding dengan doktor anda tentang apa yang perlu dilakukan jika anda telah mendapat selesema babi H1N1 sebelum anda mengambil sebarang ubat-ubatan semula jadi atau ditetapkan. Selepas anda telah menghubungi doktor anda, bertanya tentang mengambil Gelsemium dan Bryonia bersama-sama dengan apa sahaja yang dia menetapkan.

Walau bagaimanapun, kedua-dua pejuang selesema telah membuktikan diri mereka selamat untuk digunakan oleh sesiapa sahaja umur dua dan ke atas. Mereka diuji oleh FDA di Amerika Syarikat, dan mereka adalah pejuang selesema amat berkesan. Anda boleh mencari produk-produk ini bersama-sama atau berasingan dalam talian daripada kedai-kedai bekalan kesihatan bereputasi, dan anda perlu mula mengambil mereka pada tanda-tanda awal gejala selesema. Oleh itu, anda mungkin perlu mempunyai mereka yang di sebelah sebelum musim flu bermula.

Terdapat beberapa perkara lain yang perlu anda lakukan jika anda mengesyaki anda boleh mempunyai selesema babi H1N1. Pertama, duduk di rumah! Jangan pergi ke tempat kerja atau menghantar anak-anak anda ke sekolah jika anda mempunyai gejala-gejala selesema. Hubungi doktor anda dan meminta beliau apabila anda perlu datang ke pejabatnya. Doktor anda mungkin menyediakan waktu khas untuk mereka yang disyaki H1N1 atau sudah mempunyai selesema babi. Sudah tentu kerja-kerja yang hilang anda adalah penting; Walau bagaimanapun, tempat kerja anda mungkin mempunyai masalah dengan anda hilang. Tempat kerja dan sekolah-sekolah harus mempunyai dasar khas ketinggalan jika seseorang mengesyaki dia mempunyai H1N1.

Sekarang anda mempunyai beberapa perkara yang perlu dilakukan jika anda telah mendapat selesema babi H1N1. Bersama-sama dengan ini, diminum, ambil gred makanan vitamin C, gunakan pekat elderberry dan probiotik, dan selebihnya. Idea-idea ini akan membantu anda pulih dengan baik dari selesema. Seperti biasa, makan sihat kawan-kawan saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar