Bulk Herba kering Untuk Rasa dan Kesihatan

Bulk Herba kering Untuk Rasa dan Kesihatan

Sama ada anda seorang gourmet, alat-alat kecantikan, atau berminat untuk alternatif kepada ubat-ubatan preskripsi, anda akan berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai herba pukal kering. Herba Bulk untuk jualan adalah cara yang paling kos efektif untuk membeli jenis-jenis produk, kerana anda membeli dalam kuantiti yang banyak dengan pembungkusan minimum. Herba-herba pukal kering mempunyai banyak kegunaan yang berbeza yang termasuk masakan, topikal dan ubat-ubatan.

Herba pukal kering di dalam Dapur

Manusia adalah unik sebagai satu-satunya spesies yang menyediakan makanan dengan menggunakan haba yang tinggi. Perbuatan memasak mengubah komposisi kimia kebanyakan makanan (dan memusnahkan mikrob yang berbahaya). Penambahan herba kering pukal banyak boleh meningkatkan rasa banyak makanan, kerana kebanyakan chef tahu - dan kerana mereka adalah dalam bentuk kering, mereka akan mengekalkan rasa mereka untuk jangka masa panjang yang baik apabila disimpan dengan betul.

Ia adalah mungkin untuk mencari herba pukal untuk dijual mana-mana sahaja di dunia, dan sebenarnya ini telah lama berlaku beribu-ribu tahun. Herba kering pukal sering digunakan bukan sahaja untuk makanan rasa, tetapi untuk memelihara mereka pada zaman sebelum penyejukan. Herba kering borong berharga rendah cukup bahawa ia mudah dan menjimatkan untuk berbohong dalam bekalan yang baik yang akan berlangsung selama beberapa bulan.

Kegunaan perubatan

Ramai orang menyimpan pada pukal kering herba untuk dijual untuk kegunaan terapeutik juga. Seperti yang anda sedia maklum, sebuah syarikat farmaseutikal utama baru-baru ini didenda lebih $ 1 bilion dolar untuk bergegas ubat untuk pasaran sebelum ia terbukti selamat; cerita ini adalah jauh dari sesuatu yang luar biasa. Ini adalah salah satu sebab bahawa orang beralih kepada alternatif herba.

Walau bagaimanapun, perlu diperhatikan bahawa herba dan ekstrak lain dan minyak pati mengandungi banyak sebatian yang sama digunakan dalam ubat-ubatan preskripsi farmaseutikal, dan tidak wajar digunakan, boleh menyebabkan tidak diingini kesan sampingan. Ia adalah baik untuk menyimpan pada herba kering borong, tetapi apabila ia datang untuk tujuan perubatan dan terapeutik, mereka perlu digunakan secara bijaksana dan di bawah bimbingan seorang pakar herba berlesen atau naturopath.

Aromaterapi adalah satu lagi digunakan untuk herba borong pukal yang orang sering mencari terapeutik. Walaupun terdapat kajian saintifik keras sedikit ke dalam penggunaan aroma tertentu dan kesannya pada jiwa manusia, ramai telah mendapati bahawa bau tertentu boleh mempunyai kesan yang menenangkan atau tenaga. Ini penggunaan herba adalah agak tidak berbahaya dan boleh memberi manfaat - satu lagi sebab untuk membeli herba pukal untuk dijual.

Kecantikan-Enhancers

Ramai orang menyimpan herba kering borong di tangan untuk kegunaan kosmetik. Mereka yang membeli herba pukal untuk dijual akan mempunyai bekalan ekonomi bahan yang boleh menjadi asas kepada krim kulit, sabun dan syampu, pelembap bibir dan ramuan lain yang adalah alternatif yang selamat untuk kosmetik komersial.

Herba kering Bulk mempunyai banyak kegunaan dan menjimatkan untuk membeli dan menyimpan. Beberapa rumah harus tanpa bekalan yang baik dan pelbagai herba kering pukal untuk pelbagai kegunaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar