Batu karang Rawatan Alternatif - Vitamin C adalah berkesan

Batu karang Rawatan Alternatif - Vitamin C adalah berkesan

Terdapat banyak kontroversi mengenai rawatan batu karang dengan kaedah pembedahan. Ramai pengamal perubatan berpendapat bahawa pesakit tidak perlu tertakluk kepada menjalani pembedahan terbuka menyakitkan dan mahal. Di sesetengah tempat di dunia, batu karang rawatan alternatif telah berkesan dalam membuang batu.

Batu karang terbentuk disebabkan oleh pengeluaran di bawah daripada jus pencernaan hempedu di dalam pundi hempedu. Hasilnya, kolesterol yang berlebihan bahawa hati disampaikan kepada pundi hempedu telah menguasai tahap hempedu.

Ini menyebabkan berlakunya kepada pemejalan jus hempedu dalam seberapa banyak yang kini terdapat tahap yang lebih tinggi kolesterol hadir. Bahan-bahan lain yang menyumbang kepada pembentukan batu adalah garam hempedu calcified atau keras.

Berdasarkan kajian ini, penyelidik perubatan dan pakar-pakar telah sejak tampil dengan batu karang rawatan alternatif yang boleh mencapai pembalikan kesan kolesterol dalam pundi hempedu.

Dalam usaha untuk mencegah proses ini, adalah penting untuk pundi hempedu untuk menghasilkan lebih banyak hempedu untuk meneutralkan garam hempedu keras serta membubarkan batu karang yang sedia ada. Satu batu karang rawatan pilihan yang disyorkan dan dikatakan terbukti berkesan adalah dengan meminum epal dan jus lemon campuran.

Ramuan ini mengandungi banyak vitamin C yang dikatakan mampu mengubah kolesterol ke dalam hempedu. Oleh itu, lebih banyak tahap Vitamin C di dalam pundi hempedu, hempedu lebih dihasilkan untuk membubarkan batu-batu yang sedia ada.

Seperti batu karang rawatan alternatif, campuran epal dan lemon perlu diambil selama tiga hari berturut-turut untuk menjadi berkesan dan dijangka mengeluarkan hasil dalam tempoh tiga hari. Pesakit akan dapat mengusir batu karang melalui air kencing pada hari ketiga, kerana pada masa ini batu-batu akan dibubarkan.

Memandangkan kesan ubat ini, rawatan batu karang alternatif berkesan juga perlu mencapai keupayaan Vitamin C untuk mengusir cecair hempedu keras. Berikut adalah prosedur rawatan lain yang perlu dipertimbangkan sebagai kaedah alternatif anda dalam menghapuskan pembentukan batu hempedu dalam pundi hempedu anda:

1. banyak minum air setiap hari kerana air membantu hati untuk mengepam keluar toksin dan kolesterol daripada harus berurusan dengan tahap berlebihan kandungan lemak. Air sentiasa memberikan kesan pembersihan di dalam hati dengan membuang toksin dan memudaratkan lain.

2. Elakkan daripada memakan daging, makanan ringan, makanan berminyak dan telur kerana mereka akan meningkatkan tahap kolesterol di dalam hati anda. Yang kurang asid lemak hati mempunyai untuk berurusan dengan, kolesterol kurang dipindahkan ke pundi hempedu. Ini akan memastikan bahawa rawatan alternatif batu hempedu anda tidak akan membalas dengan tahap sentiasa meningkat kolesterol.

3. Libatkan dalam makanan vegetarian kerana sayur-sayuran kaya dengan zat besi, protein, kalsium dan vitamin lain; semua mempunyai pengaruh positif dalam menggalakkan pengeluaran hempedu. Makan hanya di bahagian-bahagian kecil untuk membolehkan untuk pencernaan perlahan dan makanan mogok proses.

Perbincangan di atas dan cadangan untuk rawatan batu karang alternatif adalah hanya untuk tujuan maklumat. Ia masih amalan yang baik untuk berunding dengan doktor anda untuk mendapatkan pundi hempedu anda didiagnosis. Berdasarkan ini, doktor boleh mengesyorkan pilihan rawatan yang terbaik yang ada.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar