Mulut Jangkitan Yis Rawatan - 3 Rawatan Untuk Oral Jangkitan Yis

Mulut Jangkitan Yis Rawatan - 3 Rawatan Untuk Oral Jangkitan Yis

Jika anda sedang mencari untuk yis rawatan jangkitan mulut maka anda atau anak anda mungkin mengalami perkara seperti ulser mulut, lesu dan lapisan putih pada lidah. Jika ini berlaku maka jangan bimbang jangkitan yis manakala tidak selesa adalah mudah dirawat.

Jika anak anda dijangkiti beberapa gejala lain mungkin termasuk perkara-perkara seperti:

Hiperaktif
Cepat marah
Masalah pembelajaran
Batuk kronik atau hidung tersumbat
Masalah telinga berulang
Gula-gula Craving

Yogurt
Untuk merawat jangkitan yang anda akan perlu untuk membawa sistem imun badan kembali ke dalam kira-kira. Yogurt mempunyai bakteria yang dipanggil lacto-acidophilus yang bertanggungjawab untuk mengawal Albanis candida yis, yang bertanggungjawab untuk jangkitan. Jadi dengan meningkatkan bakteria baik anda boleh merawat jangkitan.

Diet
Makanan lain yang anda akan mahu untuk meningkatkan dalam diet anda termasuk:

6-8 gelas air setiap hari
Sayur-sayuran segar
Protein (ayam, daging, telur, ikan)
Whey protein
Acidophilus
Bawang putih mentah
Kacang, biji dan minyak
Millet, beras, dedak padi dan dedak oat

Penyelesaian Homepathic
Terdapat penyelesaian homepathic lisan ada yang membantu untuk merangsang sistem pertahanan tubuh secara semula jadi dengan herba. Ini membolehkan tubuh untuk menyembuhkan dirinya sendiri dan tidak seperti banyak ubat-ubatan ia tidak mempunyai kesan sampingan yang negatif dan tidak ada bahan-bahan toksik yang digunakan. Ia digunakan di bawah lidah dan ia memasuki aliran darah secara langsung dan cepat bertindak. Ini perlu digunakan bersama dengan kaedah yang disebutkan di atas.

Jika anda mempunyai satu maka pastikan untuk mencari rawatan jangkitan yis lisan seberapa segera yang mungkin. Jika tidak dirawat ia boleh berkembang menjadi masalah yang lebih serius kemudian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar