ADHD Pemulihan homeopati - Apakah ADHD Pemulihan homeopati dan Adakah Mereka Selamat?

ADHD Pemulihan homeopati - Apakah ADHD Pemulihan homeopati dan Adakah Mereka Selamat?

Ubat-ubat homeopati ADHD telah mendapat banyak populariti sejak beberapa tahun yang lalu kerana keselamatan dan keberkesanannya. Saya ingat lebih 10 tahun yang lalu apabila homeopati mula diperkenalkan kepada saya, saya fikir ubat homeopati adalah sama seperti ubat herba konvensional. Saya bagaimana salah saya! Jadi saya berfikir bahawa mungkin ada orang lain yang mungkin keliru tentang apa ubat ADHD homeopati dan apa yang diharapkan apabila menggunakannya sebagai rawatan alternatif. Tempat yang baik untuk memulakan siasatan kami adalah untuk mendapatkan pemahaman yang lebih baik homeopati sendiri. Jadi, jika anda mempunyai beberapa minit mengapa tidak kita bermula?

Homeopati adalah satu sistem yang tepat ubat yang berasaskan kepercayaan bahawa keadaan kedua-dua mental dan fizikal disembuhkan dengan bahan yang menghasilkan gejala yang sama dengan apa yang dialami oleh orang yang sedang dirawat. Cara mudah untuk berfikir tentang perkara ini adalah banyak dengan cara yang sama seseorang akan berfikir tentang yang disuntik, tanpa kesan sampingan dan jarum panjang.

Menurut undang-undang similars, "seperti penawar seperti", yang bermaksud bahawa penyakit boleh dirawat dengan memberi dos orang dari bahan-bahan yang menghasilkan kesan yang sama kepada orang-orang sakit itu sendiri. Satu lagi konsep yang sangat relevan dan penting ini bentuk perubatan alternatif, terutamanya kerana ia boleh digunakan untuk ubat ADHD homeopati ialah ubat tunggal hendaklah mencukupi untuk menampung semua gejala. Jadi meletakkan ubat ADHD hanya homeopati, apabila dirumuskan dengan betul, perlu melegakan semua, atau sekurang-kurangnya sebahagian besar, gejala ADHD utama termasuk tidak memberi tumpuan, impulsivity, tingkah laku tidak menentu, dan hiperaktif.

Apabila seseorang menyangka tentang anak-anak secara umum, atau kanak-kanak istimewa mereka, salah satu perkara pertama yang mungkin datang ke fikiran adalah bagaimana dia berjuang dengan tumpuan. Minda muda mereka hanya naluri ingin menerokai maklumat baru, melompat dari satu perkara yang lain tetapi kanak-kanak ADHD mengambil konsep ini ke tahap yang baru. Ini jelas boleh menimbulkan masalah di dalam kelas.

Ia hanya masuk akal untuk membuat kesimpulan bahawa pendekatan spektrum sepenuhnya, menggunakan ubat ADHD homeopati, bukan sahaja akan menjadi satu rawatan berkesan untuk gangguan defisit perhatian hiperaktif tetapi juga akan menyokong keharmonian keseluruhan dan keseimbangan di dalam otak, mewujudkan suasana yang subur untuk tumpuan dan fokus mental .

Apa selepas ini? Jika anda rasa ubat-ubatan homeopati untuk ADHD adalah satu pilihan bernilai mengingati anda perlu mencari produk yang mengandungi Hyoscyamus (untuk kegelisahan, hiperaktif), Verta alb (menggalakkan kestabilan emosi), dan Arsen IOD (untuk cepat marah dan menumpukan). Ubat-ubatan homeopati amat selamat dan amat membantu bagi mereka yang tidak dapat bertolak ansur dengan kesan-kesan sampingan ubat-ubatan preskripsi dan dianggap sebagai alternatif yang selamat untuk ubat-ubatan seperti Ritalin dan Adderall.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar